MERK IN UITVOERING ERIK ZEEGERS

Visie

LinkedIn

Twitter

Google+

ONTWERP + ADVIES

Ontwerpdisciplines

Ontwerpmethodiek

REFERENTIES

Aanbevelingen

Klantreacties

CONTACT

T +31(0)6 537 44 0 22

 

Bel via Skype

Stuur E-mailbericht

Routebeschrijving


Bereken route ...

Crossmedia / multidisciplinair: 100% design
 

 


 

Het werkveld omvat zowel grafisch, interactief als ruimtelijk ontwerp en kent een uitgebreid dienstenaanbod met vele praktische toepassingen. We voorzien daarmee in de groeiende behoefte van menig bedrijf zichzelf prominent op de kaart te willen zetten: in 2D en 3D.

 

 

Ontwerp:
Entree bedrijfspand / signing en blokhaag
Tema BV, Hoofddorp

 

4 Marketing, communicatie en reclameontwerp

Concept, creatie en vormgeving van publiciteits- drukwerk en (outdoor) reclameuitingen waaronder: advertentieopmaak, brochures, direct marketing, 
licht- en gevelreclame, bewegwijzering (signing), autobelettering, beurspanelen, vlaggen en billboards.

 

5 Interaction / Webdesign

Ontwerp en vormgeving in functie van scherm- weergave waaronder: e-commerce, banners, Internetsites, digitale nieuwsbrieven, multimediale
producties, animaties en interactieve bedrijfs presentaties en PowerPoint templates.

 

6 Design / Huisstijl management

Omvat naast het voeren van de regie over productie, planning, logistiek en implementatie de aanmaak van tools voor het goed beheren van een huisstijl. Denk daarbij aan automatisering, office sjablonen, het geven van trainingen en het interactief kunnen benaderen van vastgelegde richtlijnen.


 


Ontwerp:
TemaZine / digitale nieuwsbrief
Tema BV, Hoofddorp

 

 

DESIGN
MATTERS

Veel meer dan het hoofd, beslist het hart.
Wie wil raken mikt op emotie
...

© | vormgeving.com
Wij ontwerpen en creëren in opdracht de visuele prikkels die uw doelgroep raakt en in beweging brengt.
En zorgen ervoor dat u gezien wordt, beter begrepen wordt en een onmiskenbare professionele indruk maakt.
We helpen u aan de juiste uitstraling en creëren een markant en consistent beeld van uw onderneming.